26 September, 2013

Final exam 2013 ? fuhhhh..cuakkkk




Assalamualaikum.. hyeee there.,dah lama aku  x update blog ni.busyyy gilerr.. huhu busylaa jgk sbb final exam dah start.. dah dua paper dh exam.. so lagi 4 paper.. wow..~ seriusly x sabar nak habiskan exam nie. hope aku dpt buat ngn elok..ckuplaa sem  1 n sem 2 pointer aku x berapa nak okay..cukup2 makan jekot.. kesedihan mmg terserlahlaa bila dpt tau pointer sikit.. 

err..tapi kalau x usaha mana nak dapat hasilnyaa kan.. ? btw alhamdulillah final exam ni ada gasp 2 hari cmtulaaa.. so i will make sure that i study everything n remember what i learn.. insyaAllah.. 

quotes kat atas tuu peringatan untuk aku supaya study rajin2 for this sem.. so kepada pelajar2 uitm yg lain mesti minggu exam jgkkan.. btw..goodluck ehh! semoga korang dapat pointer yg korang nak.. hee

okaylaa... tu je aku nak update supaya blog aku x bunyi krik krik..  k daaa
have a nice day 

:') 

1 comment:

Anonymous said...

good luck :D
izudin lagi 2 minggu test 1 sem ni.

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!