23 December, 2013

timbulnya rasa sayang tanpa dijemput..



Assalamualaikum semuaaaa.. dah lama dh aku x aktif kn diri aku dlm blog ni. ni entah ada ke x orang baca.. huhu. btw. aku tgh cuti baru je start semalam. sbb 3 hari lepas aku ad msk Program Mengubah destini anak bangsa(MDAB)..aku dpt dekt Felda Nenering,Pengkalan Hulu.. jauh jgklaaa dri umah aku. hampir 4 jam jgkla.alhamdulillah prgram tu berjln dgn lncar. n seronok dpt umah angkat kat sana.terasa sgt mcm suasana kt kampung. yelaa.aku mndi pagi kol 7 siap ada bunyi ayam berkokok lg. huhu.sedih woeee time nk naik bas nk tinggalkan mak n ayah angkat. nangis jgklaaa aku. huhu.haiyaaaa.. dh lari tajuk dh sbnrnyaa ni. yela entry ni xdek kena mngene ngn title aku tu. hihihi.. meh2 nk story sikit..

korang..aku taktahulaa kenapa aku ni senang sgt nak rasa sayang dkt org.sedangkan baru je 3 days aku spend time n sembang pun skit2 even b4 ni mmg aku tau wujudnya dia.tapi.. rasa sayang dkt dia tu cptnyaa timbul. n sampai skrg masih ingat2 jgk. alahai. angau ke pun aku ni? angau sorang2 ada laaa.. yelaa sbb dia bkn tau pun aku dh suke/ syg dia.. errr.. tahap maksimum payah dah nk lupa ni. agak2 korang tau x nak lupakan org cmna? huhu..kalau tau jgn lupe share yawww.. aku rasakan aku ni kan kena panahan cinta dia kot? tu yg mcm tuu tu. hahahaha.. merepekk~ tapi bila fikir,kalau suka org ni. susah kot. yela kalau dh tahap jeles tu tinggi. alahai. susah jaga hati ngn mata ni. sbb tu la aku nk lupa kan ap yg patut aku lupa. n ingat apa yg patut aku ingat.. ~ huhu..



saja tempek gmbr ni.. rinduu sgt time waktu ni..alhamdulillah rezeki dpt pergi umrah haritu.. 
kalaulaa dpt ddk sana setiap hari,sng xpayah byk pk . pikir nak buat kebaikan je..~ hee :)

okaylaaa korang.. sory for the jiwang2 ayat. daaaa

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!