05 May, 2014

Pecinta novel

Assalamualaikum. Hye hye kengkawan bloggers. Dah lama aku x update blog. Sebab ape tah. Ni pun cuti dua bulan bukan nya xdek masa, ada je. Xdek mood kot. Hope kengkawan blogger sihat2 belaka. Heee.
Aku ni dulu xsuka langsung novel and selalu pandang pelik n fikir ape yg bestnya baca novel, entah. Mmg aku x suka. Lepas dh spm. Bosan taktahu nak buat ape, cuba baca novel. Uishh. Smpai 3 4 novel lps tu brula ad minat nak baca novel. Aduy. Bila teringat knpe org suke bce nvel bru le tau sbb ape. So mmg smpai skrg aku gila btl dgn novel. Sikit2 nak beli. Mcm byk duit sgt. Hahaha.
Semalamlaakan , tgk ad promosi 3 novel rm50 apelagi. Mmg aku ambiklee. Guna baucer. Haha.
Itu jela kot yg aku nak gitauu. Mesti sapa yg minat novel pun mcm akukan. Entah. Huhu. K daaaa

Posted via Blogaway

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!