25 February, 2016

alhamdulillah. akhirnyaaaa

Assalamualaikum blogger. heee annyeonghaseyo chingu !! oraenmannida .saja nak bagitahu esok  aku dapat sambung degree di UITM Shah Alam.  tak sabar sis nak masuk study balik. korang nak tau x? aku dok rumah makan tido tgk tb men tenet sume tu nak dekat 5 bulan lepas aku habis praktikal bulan 9 ritu. haa. tak ke lama aku dok melempap kat rumah. kalah cuti bersalin 3 bulan je kot. hahahah :p . so nanti new life aku sebagai degree dah nak mula. still macam tak percaya sebab dpt sambung degree. alhamdulillah. i know Allah knows the best for me. insyaAllah. 
 

aku harap nanti aku dapat roomate yang sekepala jgk dengan aku n gila2 mcm aku. eh jap. aku gila ke pun? hahaa ada laa sikit. bukan gila mental okay. jangan salah faham pulak. hihi.im still sane okay. aku tak pasti aku ni homesick ke tak sebab time diploma ritu aku xhomesick. but yang time degree ni nanti aku xboleh byg lagi sbb yela dh lamakan aku cuti so sentiasa dgn parents .ni dh dpt kt S.A jauh sikitla dari rumah aku. bukan sikit. banyakla jgk sbb hmpr 3 jam jgk dari rumah aku. dolu time dip 1jam je dari rumah aku so mmg SETIAP MINGGU aku balik rumah.hahaha. okay jgn jeles k. time degree ni mmg takla setiap minggu dah nak balik. sebab jauh kot. so  maybe 1bulan lbh skit bru balik rumah kot. huhu hope im not homesick. 

Dengar cita dkt shh alam je ada third language korea . ommooo. hope sgtla aku dapat masuk kelas korea tu tapi kena cepat dftrlakann. huhu kalau dpt bestnyewwww. bukn apa sebab aku dh tau skit2 alphabet korea tu so mcm nak tau lebihla psl korean language ni. nak kata aku kpop k tu xpasti sebab kalau kpop yg jnis suka lyn lagu korea n muka singer tu yg aku pulak suka tgk drama korea n suka dgr cara percakapan deme tu n nak belajar lebh psl korean language. gitu huhu. maybe lebih kepada OBSES dgn korean language hehe. 

Misi aku nak kurus dah banyak kali terbengkalai wei. duduk rumah ni lagila sikit2 makan sikit2 makan. sampai naik dh berat aku. hhaha. ritu dpt dh kurus sikit. lepas tu naik balik. sob sob sob. T_T . so aku cdg nanti kt shh alam nti nak try laa exercise men badminton petg2 mana tau blh fit . haha over. mestilaa aku kene control makan jgk. haa yg tu pn aku risau jgk yela bila dgn kengkawan ni apa deme makan pn nampk sedap. tak gitu.? student life kot. magi pun blh jadi sedap even xla sedap mana hahaha.

aku ni nak kata pandai taklaa pandai mana. selalu time dip tu pointer mesti biasa2 je x gempak mana. kengkadang aku tingin gak nak dpt 3.5 keatas. student mana je taknak deanlistkan..semua nak aku rasa melainkan org yg selalu deanlist .tapi tulaa nyesal aku doe dulu sebab xbelajar rerajin. mmg tak guna dah kan kalau nk nyesal kemudian. nasi dh jadi bubur. hope sgtlaa time degree ni aku dpt belaja betol2 n fhm betol2 apa yg lecturer ajar. n dpt buat test n final exam byk betoi dri salah. huhu. 


ahh aku ni banyak melalut dh senanya nak cite aku dpt sambung degree je tu je. tapi melebey-lebey pulak story aku ni hehe. mianhae  chingu. huhu .

okaylaaa. kalau sapa yang kenai aku tu jgn lupa doakan kejayaan aku ye. kamsahamnida. muah ciked. :* 
 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!