31 July, 2016

2 event sekali gus. Heeee

Assalamualaikum. 안녕하세요. Saja nak share yg 31 July 2016 semalam mak aku bersara setelah 31 thn mengajar english di smk. Alhamdulillah . Semoga fikiran mak aku lebih ringan sbb xfikir psl budak sekolah buku semua. Doakan ye. N doakan jgk mak aku diberi kesihatan yang baik.


Nahh gambar mak aku satu. Heee.


N 31 july 2016 jgk merupakan hari anniversary ibu n ayah aku yg ke 28. Aku ni harini direquested dari akak aku kt Mulah tu tlg belikan kek n pizza tok parents. So punyela aku terpaksa tipu sunat sebab nak beli kek n pizza kenelaaa sensorangkan. Kalau berdua x surpriselee. Hihi. Alhamdulillah berjaya jgk pergi beli sensorang n surprisekan diorang.




Haa sebab tula entry aku ni 2 event . Event retirement n also anniversary. Heee k laaa nanti bebile lagi share ceghita ye. Daaaa .🙋🙋

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!