26 February, 2018

7th day praktical

Assalamualaikum. lamanya tak update blog ni. huhu hope sapa yg baca post ni sihat2 je. btw saja nak share rini aku 1st day praktikal. aku amik company yg dkt dgn rumah aku je. senang sikit blh ulang alik n xperlu sewe rumah sume tu. so ni la. aku update post ni sbb aku bosan. okay. harini hari yg ke 7 aku praktikal sini. alhamdulillah la setakat ni. last week banyak event. soxlaa bosan sgt.

last week nk dkt 4 event. first event belaja cmne nk tgkp gmbo gune smart phone. lepas tu design thinking week, basic design guna photoshop n kelas graphic. so bila ada event ofcozla ada makan free 3 kali sehari. hahaha. sapa je wei xsuke makan.merepek je kalau xsuke tu. hahaha.

cume aku ad prob sikitlaa. bukanlaa prob apa. bukanla nk kata aku tak bersyukur. tapi tula bilik yg aku kene duduk ni aircond rosak. okay. maybe korang boleh bygkanlaa kot kepanasn dia cmnekan. tp sebaiklaa ada jgk kipas besar. so xdeklaa panas. cume bahang tu ada la jgk. aircond ni dh lama rosak n tah cmne dh byk kali nk mxn repair sv aku kte. tp tula bajet x cukupkan. so xley buat apelaa. kene redah jgklaa slama 5 bulan prktikal kt sini.

lg satu mende penin pale aku fikir. org len intern keje dh ad org bg nak kene wt ape. tp yg aku ni opposite lak. project tuk prktikal ni aku kene fikir sendiri tajuk dia n nak buat ape. hahha. sampai skrg aku blur lg nk buat ape. walaupun aku dh nk abeh degree tp still lemah lg nk buat app ape bagai. lewl. xpeklaa. still mencari lg ni idea nk buat ape huhu..

so kalau korang ada idea yg berkenaan dgn multimedia + rangkaian.. pape roger aku eh. hahahhaa :D


No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!