27 November, 2010

sakit pale?....

mintak kat pak google je nie...hak2..

salam..asa cam dah lama ta update..sebenonye baru smlm update...HAAHH~
grrr...seperti apa yg korunk tgk kat tajuk n gmbr nie...
korunk mstie taw kan aku na ckp sal pe..
so..aku mulekan skunk erk..

aku nie sllu saket pale n boleyh dikatakan tiap ari gak la aku saket pale cm kat ats nie..
skunk kan cuti..kurang skit saket.p tyme skola dlu..aku sllu saket..
terutama sklie tyme ngah concentrate cikgu aja..but..
aku stil ta ley na concentrate btol2 sbb kan akunye pale nie..
arrgh..~~maybe kwn2 aku kat skola ta pasan aku saket pale.
p bile aku saket pale..lebey kurg cm gmbr kat ats nie la..
aku akn tnduk n pgg pale aku n urut pale n dahi aku..
maybe kwn2 aku ta perasan kowt..
kalo ade pown jus 2 3 org je...erm..
nak kate aku nie migrain..tataw la....
sdgkan dah pegi jmpe doktor byk kali dah..
doktor kerajaan,doktor swasta n doktor pakar...
sume aku dah pegi da..sumenye bg jwpn yg same...NOTHING..~
nothing whatnye..?...pale aku sllu saket p nothing..aduyai...

cukup lah sal saket pale aku 2.kowt2 smpai ni pown korunk ta bace an...sbb bosan an...

satu cite agi...
semalam petang mak aku bwk aku g X-RAY kepale kat IPOH..sbb mak aku ta thn dengar aku ngadu aku saket pale..mahal gak..beratus-ratus gak.cian mak aku sbb bayar n tanggung anak cm aku nie...aduyai..tyme x-ray 2 aku kene tgl tudg sbb kan na x-ray..huhu...malu wei..sbb dah la org yg tlg x-ray 2 laki.bkn malu sbb pe..sbb laki 2 dah la encem..hahaha~~still teringat agi mukenya smpai skunk...hahah~tyme ngh x-ray pale aku 2..doktor dtg nak amk drh aku..so kalo amk drh mesti le cucuk an..grrr..~ i hate cucuk2 nie..but..na wat cane an..TERPAKSE la wei..aduh..~but..sbaik la ta sket..jus ase cm semut..tapi an..cian doktor 2..coz lama sket na cri urat aku ta jmpe2..hahah...drh pe la aku nie an..ssh beno cri urat..tgk2 doktor 2 kai cucuk je..sbek le btoi tmptnye..kalo x...mmg na kene saman la doktor 2..hahaha.~agi satu...tyme nak cucuk 2..abg 2 la yg genggam pergelangan tgn aku nie sementara doktor  2 cucuk..grr..laki 2 lagi..aish..mmg menambat atie aku btolla..hahah~err..bape mnt pas kuar dri bilik x-ray 2..dpt la smpul surat besar n dlm 2 d bentuk otak2 aku..byk gile....em..n mak aku kate..besok maybe nak bawa x-ray otak aku 2 kat doktor..aku arap nothing happen la kat aku..aku tamaw saket n tamaw ngidap sumthing yg teruk..uwaaa..~takutnye besok..em..btw..kalo korunk ta keberatan..doa2lah aku k besok..err.hrp2 besok tadek ape yg terjadi..amin.~k..2 je cite aku...

p/s: sori la kalo aku tls pnjg..btw..thx ye bace...doakan aku aw..~

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!