18 June, 2011

kenduri kawin kat kg.gajah~ =D

salam...tengah hari tadi family aku pegi kenduri kawin kat kg.Gajah..ank kepada kawan mak aku kawin..ngee..so dah sah lahh aku x knl..hahaha..sbb kawan die dlu..ngee...be 4 smpai kenduri 2..aku mstie lah ade tgkp gmbr..hahaha..gilo tangkap gambar kowt!=Dbtw..aku hepi je gini pown..aku x ksyh ape org nak kata..hahaha...nak kata seronok pegi kenduri 2 xdek lahh sgt...biase je..kenduri lahh katakan...sampai je.makan..pas 2 balek..ngee..pas dah mkn kat kenduri 2..mak aku cube le nak pegi Kompleks bersejarah Pasir Salak,Kg Gajah..hoho...aku pown sebonya bukan penah pegi pown..tataw bentuk bangunan 2 mcm mana..hahaha...kata je dok perak..but x penah pegi..walao.sumpah mengong!..ngee..moh cuci mata korunk jap dgn melihat gmbr2 aku.~ =)..berhabuk je aku tengok nye..hahaa

hoho..aku tyme kuar umah sebelum masuk kete..ngee...
MOTIF?...hahaa..xdek motif ape2..hoho

aku n akk aku~ =) dalam kete..on d way!


ni lorh gmbr pengantin kat kenduri 2..yg x ley blanye..tyme kitaorg nak bela..smpai plak pengantin..ape lagi..tangkap je le gmbr deme..ngee...


ayah n ibu ku~! =) di Kompleks Sejarah Pasir Salak..hoho...hug n kiss both of u!! =) muahz3!ngee

hoho..tamat sudah cerita ari ni...petang2 nie aku on9 je le..

da.byee~

p/s:i dah x saba nak pegi Thailand! =D hepi sekejap..!ngee

No comments:

 

ALL RESERVED BY PUTERI DIYANA.THANK YOU!